wtorek, 12 stycznia 2016

ZAWIESZAM!!!




               Przepraszam...naprawdę :( Wiem, że niektórzy mogą być zawiedzeni, ale jest kilka powodów dla których to robię. Zaraz je wymienię i wyjaśnię cały problem, ale za nim to zrobię to podkreślam, że nie zawieszam NA ZAWSZE...Nie. To tylko na jakiś czas, niestety nie wiem ile ten "czas" potrwa. Może miesiąc, może dwa, a może nawet do wakacji. Nie wiem. Wiem natomiast, że tu wrócę prędzej czy później. A teraz wam powiem, dlaczego to robię?

          Chyba głównym powodem był brak motywacji. I tu chodzi (niestety) o bardzo małą liczbę komentarzy. Jeśli skomentują 2-3 osoby, to jest maks. Co prawda, wyrażą swoje opinie, ale przy tym ile osób odwiedza tego bloga, to naprawdę minimalna liczba. Dlatego też nie mogę stwierdzić, czy ktoś to czyta, czy się mu podoba i w ogóle. Nie wiem wtedy czy jest sens pisania, a pisząc kolejny rozdział uświadamiam to sobie i tracę wenę. I to jest kolejny problem. Wena, a raczej jej brak. Chyba mam kryzys i muszę go jakoś przejść. Niby od 18 stycznia mam ferie, ale muszę odpocząć. Zająć się sobą i nie myśleć o niczym. Dlatego właśnie przerywam pisanie. Niestety to nie jest koniec rozczarowań :( Otóż postanowiłam zrobić sobie "przerwę" w długo godzinnym siedzeniu przed laptopem. Więc wiąże się to też z tym, że nie będę czytać na bieżąco opowiadań. A właściwie się na razie odcinam od wszelkiego pisania i czytania blogów. Musicie mi wybaczyć, ale ja serio już nie wyrabiam. Natomiast prosiłabym o dalsze informowanie mnie o kolejnych rozdziałach. Może i nie będę ich czytać od razu, ani komentować, ale ja to nadrobię dlatego byłabym za to wdzięczna. Tylko, że przez jakiś czas mam zamiar w ogóle nie odwiedzać bloggera, więc informacje o nowych rozdziałach piszcie na mojego email'a (podany będzie na końcu).

                        Mam też prośbę do autorki justblvxx piszącej opowiadanie zatytułowane "New company", o podanie swojego email'u, gdyż mam do niej prywatną wiadomość.

                        To chyba na tyle. I jeszcze raz was przepraszam. Przepraszam, przeprasza, przepraszam :'( Postaram się wrócić jak najszybciej. Bo jakby nie patrzeć to będę tęsknić. Wybaczcie mi proszę :(

                    Wasza Infinity Styles <3 :(

Mój email -------> infinitystyles473@gmail.com

3 komentarze:

  1. Jejku :/ szkoda, ale rozumiem. Mam nadzieję, że szybko wrócisz! Trzymaj sie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutno, ze zawieszasz, ale rozumiem. Ja co miesiąc dodaje i wgl nie wyrabiam tez sie zastanawiam zawiesić ale nie wiem poczekam miesiąc i zobaczę ... No to do "odwieszenia" (Ja miszcz wymyślania słów i wielbicielka pisania z błędami😂) weny i żebyś szybko wróciła 💋💋😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, przykro mi :((
    Niektórzy nie doceniają czyjeś pracy. Co mi pozostaje...czekam aż wrócisz. :D
    juskamila1@gmail.com
    btw. dodałam nowy rozdział na http://newcompany-zaynmalik-ff.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń